Πέμπτη, 8 Φεβρουαρίου 2018

Κοιμόμαστε όσο πρέπει;

Οι νέες κατευθυντήριες γραμμές για τον «συνιστώμενο» αριθμό ωρών ύπνου ανά ημέρα του Εθνικού Ιδρύματος Ύπνου (NSF) συνοψίζονται στον παρακάτω πίνακα έπειτα από ανασκόπηση της διεθνούς βιβλιογραφίας από επιτροπή 18 επιστημόνων - από παιδίατρους και γυναικολόγους μέχρι ψυχίατρους και γηρίατρους.
Ο πίνακας που συνοψίζει τις οδηγίες αναγνωρίζοντας όμως ότι πολλοί άνθρωποι χρειάζονται περισσότερο ή λιγότερο ύπνο από αυτές τις συστάσεις. Για το λόγο αυτό δίνει ένα μεγαλύτερο εύρος ωρών το οποίο «ενδέχεται να είναι κατάλληλο» για ένα μικρό ποσοστό ανθρώπων. 
H μεθοδολογία και τα αποτελέσματα της μελέτης δημοσιεύονται στην επιθεώρηση Sleep Health του Ιδρύματος.
Συνοπτικά:
  • Νεογνά έως 3 μηνών: Το εύρος της συνιστώμενης διάρκειας ύπνου περιορίζεται στις 14-17 ώρες την ημέρα, από 12-18 ώρες στις προηγούμενες κατευθυντήριες γραμμές.
  • Βρέφη 4-11 μηνών: Το εύρος διευρύνεται στις 12-15 ώρες (μέχρι σήμερα ήταν 14-15)
  • Βρέφη 1-2 ετών: Το εύρος διευρύνεται στις 11-14 ώρες (μέχρι σήμερα ήταν 12-14 ώρες)
  • Νήπια 3-5 ετών: Το εύρος διευρύνεται στις 10-13 ώρες (μέχρι σήμερα ήταν 11-13 ώρες)
  • Παιδιά σχολικής ηλικίας 6-13 ετών: Το εύρος διευρύνεται στις 9-11 ώρες (μέχρι σήμερα ήταν 10-11)
  • Έφηβοι 14-17 ετών: Το εύρος διευρύνεται στις 8-10 ώρες (μέχρι σήμερα ήταν 8,5-9,5 ώρες)
  • Νέοι ενήλικες 18-25 ετών: Το εύρος είναι 7-9 ώρες (νέα ηλικιακή κατηγορία)
  • Ενήλικες 26-64 ετών: Το εύρος παραμένει σταθερό στις 7-9 ώρες
  • Ηλικιωμένοι άνω των 65 ετών: Το εύρος είναι 7-8 ώρες (νέα ηλιακή κατηγορία)

Και όνειρα γλυκά!!!

πηγή:news.in.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου