Κυριακή 14 Μαΐου 2017

Χρόνια πολλά μαμά!!!!

Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες!!!
Οι μαθήτριες και οι μαθητές της Δ2 τάξης 
για να δείξουν τη μεγάλη αγάπη 
στις μανούλες τους....

Έφτιαξαν διπλώματα για τις μαμάδες τους
γιατί είναι οι καλύτερες!!!




Και ασφαλώς κατασκεύασαν ευχετήριες κάρτες 
γεμάτες όμορφα και στοργικά λόγια αγάπης!!!




Μαμά & κόρη,
ένας ιδιαίτερος δεσμός που αντέχει στο χρόνο
 μέσα από γέλια, χαμόγελα, άγχη και δάκρυα, 
είναι μία σχέση εμπιστοσύνης 
που δεν σπάει με τίποτα...
Μια αγάπη βαθιά που δεν περιγράφεται με λόγια...
Η καρδιά της μαμάς και της κόρης είναι μία.
Για πάντα.

Μαμά σ' αγαπώ πολύ 
γιατί ξέρεις να αγαπάς χωρίς όρους,
γιατί μου έμαθες την αξία της ανεξαρτησίας,
γιατί ο λόγος σου είναι «συμβόλαιο»,
γιατί μένεις κοντά στους ανθρώπους που αγαπάς 
στα ευχάριστα και στα δυσάρεστα,
γιατί όταν κάτι δεν «μου πηγαίνει»,θα μου το πεις(χαχα)
γιατί μου έμαθες τη χαρά του να δίνεις
χωρίς να περιμένεις αντάλλαγμα,
γιατί μου έμαθες να αγαπάω τους ανθρώπους,
γιατί μου έδειξες πώς να είμαι καλή δασκάλα,
γιατί η σκέψη ότι υπάρχεις
με κάνει να αισθάνομαι πιο δυνατή,
γιατί είσαι ακούραστη και πάντα δίπλα μας,
γιατί αγαπάς τον μπαμπά 
και μου έμαθες τι σημαίνει «υγιής, αγαπημένη σχέση»....
Γιατί, μαμά, αν δεν υπήρχες εσύ, δεν θα υπήρχα ούτε εγώ.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου